DHPP pas jilat kahak dibontot al juburi


DHPP-PAS telan balik ludah dan kahak sendiri……….







Kawan masih ingat pada tahun 90an, apabila kepimpinan UMNO telah meminda perlembagaan parti bagi membolehkan kaum-kaum Bumiputera yang bukan beragama Islam, khususnya dari negeri Sabah dan Semenanjung menjadi ahli UMNO.






Apa kata Hadi ? apa kata pemimpin-pemimpin PAS yang mencanang seluruh pelusuk kampung memberi tahu masyarakat Melayu bahawa UMNO sekarang sudah benar-benar kafir………..






PAS memfitnah kononnya UMNO sekarang sudah jadi macam “gulai kawah yang telah bercampur dengan bermacam-macam makanan haram, sudah bercampur dengan pelbagai daging seperti babi, biawak, ular, lembu, kerbau dan kambing”…….. UMNO sekarang sudah bercampur dengan benda-benda yang haram…..






Bagaimana sekarang PAS sekarang ?






Ini bermakna, “gulai kawah” PAS juga sudah bercampur dengan benda-benda haram seperti yang pernah dilemparkan kepada UMNO…..






Perlu diingat, kewujudan parti PAS kerana kekecewaan Haji Fuad Hassan tidak dapat menjadi Yang Dipertua UMNO pada 1951, bukan lahir kerana hendak membangunkan Islam…….






Islam hanya sebagai landasan untuk mendapatkan sokongan orang-orang Melayu di atas penentangan PAS terhadap UMNO, itu saja…….

0 comments:

Post a Comment