siapa konspirasi dalam kes BABI (brother anuar bin ibrahim )



"Angin perubahan itu bertiup ke Malaysia. Khususnya golongan yg menyertai UMNO selepas penyertaan Anwar Ibrahim ke dalam UMNO, bagi mereka , ini adalah peluang untuk mereka bagi menyahkan yg berkuasa sekarang, iaitu Mahathir. Sebenarnya gejala nepotisme yg berlaku dalam pemerintah di Malaysia, di antara Mahathir dan Anwar, saya meletakkan Anwar Ibrahim lebih GANAS daripada Mahathir."

"Ya ini kerana Anwar masih lagi berjawatan TPM dan Menteri Kewangan yg belum berkuasa penuh tetapi sukusakatnya telah mencipta kejayaan yg lebih hebat. Kita boleh bertanya misalnya adakah KAMARUDDIN JAAFAR dan KAMARUDDIN MD NOR menjadi jutawan segera kerana dia pandai berniaga atau disebabkan sahabatnya menjadi Menteri Kewangan ?"

"Anwar langsung tidak layak bercakap soal memerangi gejala buruk nepotisme ini, begitu juga dengan penyokong2nya"

"Apabila orang itu mempunyai watak seperti itu, yg selama ini Nampak bersih, kita menganggapnya sebagai fitnah. Apa yg kita mahu di sini adalah Anwar mestilah membersihkan dirinya. Membersihkan diri bukannya dengan berdiam begitu sahaja atau menafikannya kepada pihak akhbar. Anwar harus mengambil tindakan undang2 dan membawa mereka yg menuduhnya ke muka pengadilan."

Wawancara Tamadun Dengan Mohd Sabu Mengenai Siapa Anwar Sebenarnya.

Mohd Sabu hanya berdiam diri dari bercakap mengenai Anwar semenjak PKR & PAS bersekongkol dan di ketika pemimpin2 parti PAS yang lain membuta tuli menyokong aljuburi, ini kerana Mohd Sabu tahu siapa Anwar dan tidak mahu dilihat sebagai tidak wala' kepada N. Ajis dalam isu ini

0 comments:

Post a Comment